Blog

5 tipov, ako zlepšiť texty na vašom webe

Každá webová stránka, ktorá má za úlohu predávať, sa nezaobíde bez kvalitných textov. Preto vám prinášame 5 tipov, ako vylepšiť vaše texty tak, aby návštevníkov zaujali a predali váš produkt. 1….

Každá webová stránka, ktorá má za úlohu predávať, sa nezaobíde bez kvalitných textov. Preto vám prinášame 5 tipov, ako vylepšiť vaše texty tak, aby návštevníkov zaujali a predali váš produkt.

1. Využite silu predstavivosti

Človek je tvor vizuálny. Preto, ak nemáte na stránke video, ktoré predstaví váš produkt, opíšte ho tak, aby si návštevník dokázal predstaviť, ako sa váš produkt používa a čo všetko jeho kúpou získa. Keď budete písať text, pokojne začnite vetu slovným spojením „Predstavte si, …“. Čitateľ si automaticky začne predstavovať to, čo opíšete v nasledujúcich riadkoch.

2. Prečo? Lebo…

Podstatnou úlohou textu na webe je získať si u návštevníkov dôveru. Text musí presvedčiť potenciálneho zákazníka o tom, že práve ten váš produkt je naozaj ten najideálnejší. Preto nikdy nezabudnite na pádne dôvody, ktoré vám zvýšia dôveryhodnosť. Prečo by ste mali pokračovať v čítaní tohto blogpostu? Lebo sa dozviete ďalšie 3 tipy, ako zlepšiť texty na vašej webovej stránke.

3. Zmyslové slovesá majú zmysel

Naše zmyslové orgány nám slúžia na spoznávanie vonkajšieho prostredia, v ktorom žijeme. Na ľudské zmysly však vieme pôsobiť aj textom, a to pomocou zmyslových slovies, ako napr.: vidieť, počuť, cítiť alebo chytiť. Vďaka nim je text zapamätateľnejší a účinnejší.

4. Bol raz jeden príbeh

Nie je žiadnym tajomstvom, že príbeh v reklame funguje dokonale. Tak prečo by nemohol fungovať aj na vašej stránke? Zaujmite návštevníkov krátkym príbehom, v ktorom si hlavnú úlohu zahrá váš produkt. Prenesiete tak recipienta do iného sveta, kde mu odovzdáte hlavnú správu.

5. Rytmus a rým… ale čo s ním?

Nebojte sa vo svojich textoch používať rýmy alebo štylistické figúry, ako sú anafora alebo epizeuxa. Tie vytvárajú príjemný rytmus, ktorý prispieva k zapamätaniu si hlavnej správy. Taktiež, opakovanie slova má za následok vyšší účinok na recipienta.

Ak si myslíte, že sa na vašich textoch dá čo-to zlepšiť, ale netrúfate si na to sami, neváhajte a pokojne sa nám ozvite.

Chcem zlepšiť svoje texty