Facebook

Facebook prichádza s plánovačom kampaní

Facebook

Spoločnosť ponúka novinku, ktorá uľahčí život všetkým Social Media Plannerom. Campaign Planner predstavuje vylepšené riešenie nasadzovania reklamných formátov dvoch najpopulárnejších sietí súčasnosti, Facebooku a Instagramu. Nástroj v sebe skrýva viaceré možnosti: 1, Odhad dosahu a frekvencie. Pridaním detailov, ako napríklad rozpočet a harmonogram je systém schopný presne predpovedať zásah a frekvenciu reklamných kampaní. 2, Vytvorenie a porovnávanie verzií. Vytvorením viacerých verzií rovnakého…

Odhaľte silu videa na sociálnej sieti Facebook

Facebook

Reklamné formáty na Facebooku poskytujú firmám viaceré možnosti ako zdieľať svoje príbehy a získavať si tak priazeň potenciálnych zákazníkov. Medzi najefektívnejší a vizuálne najpútavejší sa radí bezpochyby video, ktoré využíva čoraz viac zadávateľov. Audiovizuálny príspevok umožňuje reklamné posolstvo odprezentovať kreatívnym spôsobom za pár sekúnd, aktuálne aj naživo. Pozrime sa spoločne na zaujímavé štatistiky odkrývajúce jeho potenciál. 1,…

Messenger boti konečne aj u nás!

Facebook

Prvýkrát sme o Messenger botoch počuli na aprílovej konferencii F8, kde nám Mark Zuckerberg predstavil budúcnosť Facebooku. Ubehlo niekoľko mesiacov a možnosť vložiť bota do služby Messenger je reálna aj u nás. Čo konkrétne predstavuje a aká je jeho využiteľnosť v marketingovej komunikácii? Messenger boti fungujú na princípe vopred naprogramovaných odpovedí na otázky, ktoré vzhľadom k téme „rozhovoru“ viete od…

O Facebooku a boostovaní

Facebook

Mnoho marketérov sa doteraz nerozhodlo pre boostovanie svojich facebookových príspevkov. To je ale chyba. Veľmi dobre vieme, že kúzelný organický zásah je stále náročnejšie dosiahnuť a bez investovania do reklamy sa váš obsah iba ťažko dostane k rozumnému počtu ľudí. Správna otázka by teda mala skôr znieť: čo boostnuť a čo nie?    1. Trochu…

Facebook ruší pravidlo 20%. Čo ho nahradí?

Facebook

Pravidlo 20%, ktoré marketérov obmedzovalo pri vkladaní textu do obrázku je nadobro preč. Odteraz môže vaša reklama obsahovať toľko textu, koľko len chcete. Žeby to bolo také jednoduché? Pravdaže nie. Čím viac textu použijete, tým menší bude reach vašej reklamy. Pravidlo na zadávateľov striehne pri každej forme propagácie, ktorú Facebook ponúka. Menší zásah vás teda…

Novinky zo sveta Facebooku

Facebook, Online Marketing

Mark Zuckerberg ani trochu nezaháľa. Čo je nové v jednej z najväčších sociálnych sieti na svete? #1 Mapy v reklamách Online marketéri majú ďalší dôvod na radosť. Facebook sa rozhodol posilniť user experience doplnkom, na ktorého nevyužitý potenciál sa už dívali pridlho. Pre zvýšenie lokálneho povedomia budeme môcť do reklám pridávať mapy, ktoré budú aktívne prepájané s mobilnými…

Facebook plní svoje sľuby. Prichádza s 5 novými emotikonmi

Facebook

A je to tu. Včerajším dňom sme sa oficiálne stali krajinou, ktorá môže využívať 5 nových emotikonov. Čo to znamená pre marketérov a fanúšikov? Všeobecne známy Like, bežne vyjadrujúci súhlas, bude konkurovať hneď niekoľkým emóciám. Dislike však medzi nimi nenájdete. Spoločnosť sa v prípade nesúhlasného znaku obávala vzniku zbytočných sporov a tie na svojich stránkach vytvárať nechcela….

Stiahnite si náš E-book o základoch Facebook marketingu

Facebook, Online Marketing

Komunikácia na sociálnych sieťach predstavuje základný pilier online marketingu. Hodilo by sa preto vedieť, ako postupovať pri komunikácii na jednej z najmocnejších sieti súčasnosti. Facebook, ktorý momentálne využíva okolo 1,5 miliardy užívateľov svoje služby neponúka iba bežným ľuďom. Myslí rovnako aj na marketérov, ktorým otvára svoje brány a ponúka im rôzne možnosti pre oslovenie potenciálnych zákazníkov (Canvas…

Pripraviť, zacieliť a predať!

Facebook, Online Marketing

Ako dobre poznáte svojich zákazníkov a čo o nich vlastne viete? Na koho komunikujete a komu ponúkate váš produkt? Poznať cieľovú skupinu je v online prostredí rovnako dôležité ako v offline. Facebook navštívi denne 81 % Slovákov vo veku od 12 do 26 rokov. To predstavuje obrovské množstvo potenciálnych zákazníkov. Najskôr si však musíte nájsť publikum. Naučte sa orientovať…

Promo posty na Facebooku? Zaplaťte!

Facebook, Nezaradené

Facebook tento týždeň priniesol ďalšiu zmenu, ktorá sa dotkne firemných facebook stránok, ktoré predávajú nejaký tovar alebo služby. Ak používate svoju stránku na Facebooku okrem iného na promovanie, od januára 2015 si za túto „službu“ budete musieť povinne zaplatiť. Facebook sa to snaží vysvetliť tým, že chce ľuďom dať viac relevantného obsahu a menej reklamných…

Máte záujem?

  • pomôžeme vám s vašou webovou stránkou, navrhneme, nasadíme na CMS
  • zoptimalizujeme pre webové prehliadače či mobilné zariadenia
  • navrhneme nový dizajn, UX, UI vašej webovej stránky
  • u nás máte responzívnu webovú stránku ako štandard, bez extra poplatkov
  • navrhneme a nasadíme online kampane, zoptimalizujeme kampane
  • pripravíme vám Facebook aplikácie, získame viac fanúšikov pre vašu stránku
  • pripravíme vám mobilnú webovú stránku, aplikáciu či dizajn

Máte záujem o niečo iné? Ozvite sa nám a navrhneme Vám vhodné riešenie!

+421 908 714 892
HORE