Facebook aplikácia nie je pre každého

Veľa krát sa nám stáva, že sa ozývajú rôzni ľudia a firmy, ktorí by mali záujem o facebook aplikáciu kvôli tomu, že je to “in” a pretože vidia, ako sa iným veľkým firmám darí mať desiatky tisíc fanúšikov. Predpokladajú, že keď investujú pár stovák (niektorí dokonca iba pár desiatok) do aplikácie, tak ich čaká to isté.

Čo je horšie, firmy si myslia, že je to najlepšia cesta ako získať nových zákazníkov. V takom prípade je načase si uvedomiť, že Facebook nie je predajné miesto. Ľudia sem nechodia riešiť obchod ani predaj, ale v prvom rade odpočívať, komunikovať, zistiť, čo je nové medzi priateľmi a sledovať, čo nové a záujímavé sa deje.

Preto sa snažíme vždy zdôrazniť, že fanúšik neznamená zákazník. V skutočnom svete, ktorý sa skrýva za pozlátkom reklamných ocenení a súťaží je realita často pre klienta sklamaním.

Stáva sa totiž, že po skončení úspešnej kampane síce počet likerov narastie, ale čo sa týka biznisu a nových zákaziek, na nich sa to nijako neprejaví. Klient čakal viac a často svoj cieľ nedefinoval už na začiatku jasne.

Získanú komunitu likerov však netreba odpísať, pre budovanie brandu a zvýšenie povedomia o značke sú nezanedbateľným základným kameňom. S komunitou však treba komunikovať, venovať sa jej a robiť to správne, o tom ale v ďalšom blogu 🙂

Tých najvernejších fanúšikov získate svojím prístupom nielen na facebooku, ale v každom komunikačnom kanáli, na to pozor. Ak vás bude zákazník ľúbiť, dá vám svoj lajk rád a ešte radšej bude čítať váš post o novinkách vo firme, zdieľať fotku z vášho zákulisia, či sledovať video z firemných úletov. Stále to však neznamená, že si automaticky kúpi každý váš produkt, s ktorým vyjdete na trh.

Ak aj vy rozmýšlate nad facebook aplikáciou, je potrebné si uvedomiť:

  • aký je môj cieľ, koľko chcem získať fanúšikov a ako s nimi bude potom pracovať
  • či, ako a koľko chcem získať nových zákazníkov
  • či chcem budovať brand
  • či chcem byť priekopníkom, ľudom priniesť niečo nové, užitočné (viac o Addvertising neskôr)
  • alebo chcem ľudí zabaviť a mám tie najhoršie virálne úmysly

Cieľ si musíte určiť sami, s riešením vám radi pomôžeme my 🙂
Ozvite sa nám

Máte záujem o podobné riešenie?

  • pomôžeme vám s vašou webovou stránkou, navrhneme, nasadíme na CMS
  • zoptimalizujeme pre webové prehliadače či mobilné zariadenia
  • navrhneme nový dizajn, UX, UI vašej webovej stránky
  • u nás máte responzívnu webovú stránku ako štandard, bez extra poplatkov
  • navrhneme a nasadíme online kampane, zoptimalizujeme kampane
  • pripravíme vám Facebook aplikácie, získame viac fanúšikov pre vašu stránku
  • pripravíme vám mobilnú webovú stránku, aplikáciu či dizajn

Máte záujem o niečo iné? Ozvite sa nám a navrhneme Vám vhodné riešenie!

+421 908 714 892
HORE