img

Facebook plní svoje sľuby. Prichádza s 5 novými emotikonmi

A je to tu. Včerajším dňom sme sa oficiálne stali krajinou, ktorá môže využívať 5 nových emotikonov. Čo to znamená pre marketérov a fanúšikov?

Všeobecne známy Like, bežne vyjadrujúci súhlas, bude konkurovať hneď niekoľkým emóciám. Dislike však medzi nimi nenájdete. Spoločnosť sa v prípade nesúhlasného znaku obávala vzniku zbytočných sporov a tie na svojich stránkach vytvárať nechcela.

Po pozitívnych reakciách, ktoré Facebook získal z testovacích krajín (Španielsko, Írsko) sa svetu rozhodol sprístupniť 5 zo 7 výrazov. Zvyšné dva (zdesenie a radosť)  si zatiaľ necháva pre seba. Like sa svojho dominantného postavenia nevzdáva. Užívateľovi sa rozšírená ponuka objaví až potom, čo naň prejde myškou (viď obrázok). Tým pádom ostáva stále na očiach.

Facebook emotikony:

– Like

– Super

– Haha

– Štve ma to

– Žasnem

– Je mi to ľúto

emotikony

Dopad na Facebook komunikáciu

Fanúšika si nestačí získať, ale aj udržať. Zaujímajte sa preto o to, čo si užívatelia myslia, ako hodnotia vaše príspevky a odpovedajte. Čím viac záujmu, tým lepšie a odteraz aj rýchlejšie. Keďže sa zdĺhavý spôsob komentovania doplní o emotikony, očakávať môžeme výrazne zmeny: nárast spätnej väzby, posilnenie komunikácie, zvýšenie záujmu o príspevky a predovšetkým, lepšiu znalosť cieľovej skupiny.

Potrebujete pomôcť s Facebook komunikáciou? Stiahnite si náš E-book úplne zadarmo.

Potrebujem pomôcť s Facebook marketingom

cenová ponuka

Máte záujem o naše služby? Pošlite nám správu a ozveme sa

Ak potrebujete v prvom kole presnejšiu cenovú ponuku, pošlite nám, prosím, obšírnejšie zadanie

Pošlite nám správu

Ozveme sa do 24 hodín

Máte podrobné zadanie?

Pošlite nám ho emailom