img

Odhaľte silu videa na sociálnej sieti Facebook

Reklamné formáty na Facebooku poskytujú firmám viaceré možnosti ako zdieľať svoje príbehy a získavať si tak priazeň potenciálnych zákazníkov. Medzi najefektívnejší a vizuálne najpútavejší sa radí bezpochyby video, ktoré využíva čoraz viac zadávateľov. Audiovizuálny príspevok umožňuje reklamné posolstvo odprezentovať kreatívnym spôsobom za pár sekúnd, aktuálne aj naživo. Pozrime sa spoločne na zaujímavé štatistiky odkrývajúce jeho potenciál.

1, Užívatelia venujú väčšiu pozornosť LIVE prenosom ako bežným videám

Odkedy Facebook sprístupnil verejnosti live stream, jedinečná možnosť sledovať v reálnom čase živé prenosy sa medzi užívateľmi uchytila pomerne rýchlo. Najaktuálnejšie čísla ukazujú, že ľudia podobným príspevkom venujú 3x väčšiu pozornosť ako obyčajným videám. Využiteľnosť live stream pritom nemá hraníc. Fanúšikom môžete sprostredkovať zákulisné informácie, živé prenosy firemných akcií, rôzne postupy “ako na to“…

2, Počet pridávaných videí vzrástol v roku 2015 o 75%

Vďaka dynamickosti a vyššej autentickosti príspevkov sa stalo video vítanou formou prezentácie služieb a produktov. Na celom svete vzrástol počet videí na osobu o neuveriteľných 75%. Medzi najpopulárnejšie účty postujúce video príspevky a reklamy sa radia kulinárske a mediálne spoločnosti, ktoré produkujú obrovské množstvo kvalitného contentu.

Facebooku momentálne vládnu:

Unilad (2,9 mil. Views)

Tasty (1,8 mil. Views)

Daily Mail (1,1 mil. Views)

3, Videá majú o 135% väčší organický zásah než bežné foto príspevky

V porovnaní s bežnými foto príspevkami sú videá schopné osloviť omnoho širšie publikum. Podľa štúdie Socialbakers, videá generujú 135% väčší organický reach. Súčasná situácia je ovplyvnená jednoduchým faktom. Vzhľadom k množstvu fotografií na sociálnej sieti je audiovizuálny obsah ďaleko zaujímavejší pri dosahovaní cieľových skupín.

4, Facebook generuje 8 miliárd zhliadnutí videí za deň

Prítomnosť videa je z roka na rok silnejšia. Oproti r.2015 sa počet zhliadnutí zvýšil na dvojnásobok. Tento úspech sprevádza menšia výčitka. Kritici poukazujú na fakt, že Facebook spúšťa videa automaticky, čo sa pravdaže odráža v štatistikách sledovanosti.

Ako vidíte, šanca zaujať užívateľa vizuálne príťažlivým príspevkom je ozaj efektívna, preto smelo do toho!

Zdroj: Social Media Today, Socialbakers

Pomoc s Facebook marketingom

cenová ponuka

Máte záujem o naše služby? Pošlite nám správu a ozveme sa

Ak potrebujete v prvom kole presnejšiu cenovú ponuku, pošlite nám, prosím, obšírnejšie zadanie

Pošlite nám správu

Ozveme sa do 24 hodín

Máte podrobné zadanie?

Pošlite nám ho emailom