Instagram prezrádza viac o očakávaných firemných účtoch

Dlho avizovaná správa o tom, že sociálna sieť Instagram vytvára priateľskejšie prostredie pre profily značiek, je opäť aktuálna. Tentoraz sa tešíme z konkrétnych ukážok účtov a z nových informácií o ich funkcionalitách.

Vizuál profilových účtov už viac menej poznáme. Podľa najnovších správ, k nim ale pribudnú analytické nástroje, ktoré marketérom poskytnú presné čísla o zásahu príspevkov. Použitie týchto toolov nám Instagram predstavil na konkrétnych ukážkach.

Analytika

Po kliknutí na ikonku v pravom hornom rohu sa prenesieme na úvodnú stránku analytickej časti.

instabiz1

V súhrne vidíte informácie o vašich príspevkoch a o najúspešnejších postoch v účte. Pre detailnejší prehľad stačí obraz posunúť doprava.

instabiz2

V prípade, že chcete zobraziť prerozdelenie vašich príspevkov podľa počtu impresií za určitý časový úsek, tlačidlo See More je vám k dispozícii.

instabiz3

Tento krok môžete vykonať buď stlačením slova 7 days, alebo akejkoľvek aktívnej časti úvodnej vety. Pomocou filtra nastavíte Engagement podľa vlastných požiadaviek.

instabiz4

Filtre umožňujú vzájomne kombinovať tri faktory: druh príspevku, metrika a časový úsek. Kompletnú ponuku si môžete prezrieť nižšie.

instabiz5

Čo ale spraviť, keď vás zaujíma úspešnosť konkrétneho postu? Stačí naň kliknúť a z aktuálnej ponuky vybrať možnosť View Insights.

instabiz6

Zobrazením prehľadu vás Instagram prenesie na stránku poskytujúcu podrobnejšiu analýzu aktivít vašich followerov v spojitosti s daným príspevkom.

instabiz7

View Insights ponúka tri skupiny informácií: demografické zloženie vašich followerov, ich lokalitu a prehľad dní/hodín, kedy je publikum najaktívnejšie.

instabiz8

Reklama

Pripraviť sa môžeme aj na obľúbenú možnosť promovania príspevkov, takzvané boostovanie. Zverejnený post budeme môcť spropagovať tlačidlom Promote, ktoré nájdeme vedľa View Insight, priamo pod obrázkom alebo videom.

instabiz9

V nastaveniach reklamy si ako prvé budeme voliť cieľ – Zobraziť webstránku alebo Kontaktovať/navštíviť spoločnosť.

instabiz10

Ďalším krokom bude určenie textu CTA buttonu, ktorý sa bude nachádzať pod reklamou.

instabiz11

Vzhľadom k predošlému výberu cieľa, budete musieť v tomto kroku zadať: webovú adresu, na ktorú bude užívateľ presmerovaný alebo telefónny kontakt a adresu predajne.

instabiz12

Promovaný post je možné cieliť rovnakým spôsobom ako na Facebooku. V nastaveniach New Audience určujete pohlavie, vek, lokalitu a záujmy. Ak si targetingom nie ste istý, môžete ho prenechať Instagramu. Ten nastavenia upraví podľa výsledkov nedávnych analýz.

instabiz13

Posledným krokom je nastavenie rozpočtu a dĺžky kampane. Stlačením buttonu Promote je vaša reklama odoslaná na schválenie a po odobrení vpustená do sveta. Jej priebeh, úspechy a pády budú aktualizované v analytickej časti.

Návod, ako si prepnúť Instagram na firemný účet nájdete v tomto krátkom videu. 🙂

Pomoc s Instagram marketingom

Zdroj: Social Media Today

Máte záujem o podobné riešenie?

  • pomôžeme vám s vašou webovou stránkou, navrhneme, nasadíme na CMS
  • zoptimalizujeme pre webové prehliadače či mobilné zariadenia
  • navrhneme nový dizajn, UX, UI vašej webovej stránky
  • u nás máte responzívnu webovú stránku ako štandard, bez extra poplatkov
  • navrhneme a nasadíme online kampane, zoptimalizujeme kampane
  • pripravíme vám Facebook aplikácie, získame viac fanúšikov pre vašu stránku
  • pripravíme vám mobilnú webovú stránku, aplikáciu či dizajn

Máte záujem o niečo iné? Ozvite sa nám a navrhneme Vám vhodné riešenie!

+421 908 714 892
HORE