img

Instagram: Profilové účty firiem sú za dverami. Ako budú vyzerať?

Instagram sa čoraz viac snaží sprístupniť a zatraktívniť svoje prostredie inzerentom, ktorí dokážu využiť jeho potenciál. Tentoraz sa zameral na inovatívne zobrazenie corporate profilov. Čím sa budú odlišovať od súčasných a aké vymoženosti so sebou prinesú? Na internete sa objavili prvé ukážky.

Ta dá!

foto 1

Na obrázku môžeme vidieť hneď niekoľko zmien. V profile nám pribudne špeciálny contact button a presné zaradenie firmy podľa preddefinovaných kategórií.

foto2

Po klinutí na contact button, vyskočí ponuka obsahujúca hneď dve možnosti oslovenia značky (Get Directions a Email). Týmto spôsobom by sa mali spoločnosti vyhnúť zdĺhavému a častokrát menej účinnému vkladaniu kontaktných údajov do popisu v profile.

foto3

Prvou z nich je Get Directions, čo predstavuje navigáciu do najbližšej predajne alebo pobočky. Prepojená bude s aktívnou maps aplikáciou v užívateľovom mobile.

foto4

Možnosť Email bude sprostredkovať priame kontaktovanie pomocou emailovej správy. Do budúcna sa tiež ráta s možnosťou kontaktovania pomocou Facebook Messengeru, ktorý bude onedlho predstavovať dôležitý predajný kanál.

Ako posledné, si po novom budeme zvykať aj na samotné radenie do vybraných kategórií. Rovnako ako aj na Facebooku, aj tu bude užívateľovi jasné s akým obsahom prišiel do kontaktu.

instabrand5

Avizované vylepšenia sú práve vo fáze testovania. Ich príchod do reálneho života sa však odhaduje vo veľmi krátkom časovom úseku. Majte preto oči na stopkách.

Zdroj: Social Media Today

Pomoc s Instagram marketingom

cenová ponuka

Máte záujem o naše služby? Pošlite nám správu a ozveme sa

Ak potrebujete v prvom kole presnejšiu cenovú ponuku, pošlite nám, prosím, obšírnejšie zadanie

Pošlite nám správu

Ozveme sa do 24 hodín

Máte podrobné zadanie?

Pošlite nám ho emailom