5 tipov, ako naštartovať mobilný marketing!

V pláne každého podnikateľa by mal hrať mobilný marketing dôležitú úlohu. V dobe, keď väčšia časť populácie používa smartfón, investície do mobilného marketingu pochopiteľne prudko rastú. Podľa prieskumu spoločnosti eMarketer investovali firmy pred piatimi rokmi do mobilnej reklamy 2,1% všetkých prostriedkov digitálneho marketingu, v roku 2013 to bolo už 22,1% a v roku 2017 očakáva prieskum nárast až na 59%. Ignorovať tento trend môže byť pre váš biznis kritické.

Buďte na novú éru pripravení a predbehnite konkurenciu. Týchto 5 tipov posunie váš mobilný marketing na novú úroveň.

  1. Pripravte si responzívnu webovú stránku. Po prudkom náraste používania smartfónov je responzívna webová stránka povinnosťou. Pri množstve používateľov, ktorí si k vám nájdu cestu cez mobilné zariadenie, môže byť responzivita vašej stránky rozhodujúcim faktorom v počte vašich predajov, v umiestnení vo vyhľadávačoch, či v reputácií vašej spoločnosti. U nás je responzívna webová stránka štandardom, bez poplatkov navyše.
  2. Prispôsobte svoju e-mailovú komunikáciu. 48% e-mailov je otvorených na mobiloch či tabletoch. Pritom až takmer 90% z nich nie je pre mobilné zariadenia prispôsobených. Optimalizujte formát svojich e-mailov a získajte tak väčšiu šancu na získanie nového klienta.
  3. Volanie na jeden dotyk. Ak si potencionálny klient prechádza vašu stránku, je veľmi pohodlné a efektívne spojiť sa s vami jediným ťuknutím na displej. Nastavte si kontakt vo vašich AdWords kampaniach a na vašej webovej stránke a budete prekvapení, ako takáto drobná zmena nakopne vaše predaje.
  4. Využívajte silné call-to-action. Zmysel “mobile-friendly” webovej stránky je, aby mal používateľ čo najjednoduchší prístup ku všetkým možnostiam. Zreteľné miesto na webovej stránke, kde si klient môže jednoducho zakúpiť váš produkt, kontaktovať vás alebo získať viac informácií, je často rozhodujúcim faktorom medzi úspešným predajom a neúspechom. Pripravte si na stránke jednoduché CTA tlačidlo, pretože čím viac sa bude klient zaujímať o detaily, tým rýchlejšie klesá jeho záujem.
  5. Zrýchlite váš web. Väčšina používateľov mobilných zariadení dovolí webovej stránke priemerný čas na načítanie 5 sekúnd. Ak sa stránka dostatočne rýchlo nenačíta, takmer polovica sa už pravdepodobne nevráti. Prispôsobte vašu stránku tak, aby dovolila mobilným zariadeniam čo najrýchlejší prístup.

Mobilný marketing bude čoskoro najdôležitejším odvetvím digitálneho marketingu a ak chcete pritiahnuť svoju cieľovú skupinu, potrebujete sa rýchlo adaptovať. V Grappe sme na tento trend pripravení. Kontaktujte nás a my radi prispôsobíme váš biznis potrebám mobilných zariadení.
Mám záujem o mobilný marketing

Grappastudio s.r.o.