Súčasťou každého marketingového plánu by mala byť PPC (pay per click) kampaň. Túto možnosť dnes využíva každý, kto chce zapracovať na svojich predajoch – od najmenších firiem až po nadnárodné korporácie.
PPC kampaň je prostriedok, ako priviesť potencionálnych zákazníkov na vašu webovú stránku. Vyberiete si kľúčové slová, ktoré súvisia s vašim produktom a pomocou nastavenia a zacielenia kampane dopomôžete tomu, aby si klient našiel vo výsledkoch vyhľadávania cestu práve k vám.
Pretože je to ideálny spôsob, ako dostať ľudí k vášmu produktu alebo službe. So správnym nastavením PPC kampane si budete istí, že reklama vždy zasiahne vašu cieľovú skupinu. Obrovskou výhodou oproti bežnej reklame je fakt, že platíte len za klienta, ktorý si na váš odkaz naozaj klikne. Investícia do reklamy je tak maximálne efektívna.
Ľudia si voči tradičným reklamám začínajú budovať akúsi imunitu – jednoducho ich prehliadajú. Vaša PPC reklama musí na prvý pohľad zaujať a “prinútit” klienta kliknúť si. Dôležitým prvkom takejto reklamy je call-to-action, ktorá pomáha vytvárať dojem, že toto je ponuka, ktorú nemožno odmietnuť.