Jedným z najjednoduchších spôsobov ako ostať v kontakte s reálnymi/potencionálnymi zákazníkmi je bezpochyby emali marketing. Ako ho robiť tak, aby ste z neho mali čo najväčší osoh?
Základom úspechu nie je iba pravidelný prílev aktuálnych zliav a ponúk. Potenciálni zákazníci musia nadobudnúť pocit, že otvorenie vášho mailu bude stáť za to. K tomu vám pomôže týchto pár rád:
Odberateľ ho vidí ako prvé a na základe neho sa rozhodne, či si mail otvorí alebo nie. Tí, ktorí sa dobrovoľne zapísali k odoberaniu vašich newsletterov, vedia, čo od vás môžu očakávať. Prejdite preto priamo k veci.
![]()
![]()
Časy, kedy ste do sveta vypustili informáciu a dúfali ste, že na ňu zareaguje aspoň desatina cieľovej skupiny, sú dávno preč. Teraz sa o svojich ťažko získaných followerov musíte starať. Pocit jedinečnosti sa snažte docieliť formuláciou jazyka, remarketingom, zaujímavými akciami. Poslúžia vám k tomu informácie, ktoré o svojich zákazníkoch dávno viete – dátum narodenia, krstné meno, informácie o posledných nákupoch…
Ľudia sú rôzni. Nikdy stopercentne neodhadnete či sa niekomu vaše maily budú páčiť alebo nie. Aj pre takéto prípady by mal váš mail obsahovať CTA button pre odhlásenie.
![]()
Ak sa však predchádzajúcemu kroku chcete vyhnúť, máme pre vás riešenie. Jednou z najčastejších príčin odhlásenia sa z odberu je príliš časté zasielanie mailov. Dajte im preto možnosť nastaviť si vlastné pravidlá – ako často prijímať a aké informácie má newsletter obsahovať.
Eshopy ako Zoot a Bonami na to prišli hneď.
Ak sa napríklad eshop zaoberá predajom nábytku, oblečenia, doplnkov, skúste svojim zákazníkom sprostredkovať zaujímavé články a príspevky, ktoré ich budú motivovať k nákupu. Nezameriavajte sa priamo na opis produktov. Články formulujte skôr poradensky, ako napríklad – “10 tipov ako zútulniť detskú izbu”; “Doplnky, ktoré oživia každý šatník”.
Ak sa vám zdá, že tieto rady dodržiavate a aj tak vám to nepomáha, obráťte sa na nás. Radi vám s tým pomôžeme.