Jedným z najjednoduchších spôsobov ako ostať v kontakte s reálnymi/potencionálnymi zákazníkmi je bezpochyby emali marketing. Ako ho robiť tak, aby ste z neho mali čo najväčší osoh?
Základom úspechu nie je iba pravidelný prílev aktuálnych zliav a ponúk. Potenciálni zákazníci musia nadobudnúť pocit, že otvorenie vášho mailu bude stáť za to. K tomu vám pomôže týchto pár rád:
Odberateľ ho vidí ako prvé a na základe neho sa rozhodne, či si mail otvorí alebo nie. Tí, ktorí sa dobrovoľne zapísali k odoberaniu vašich newsletterov, vedia, čo od vás môžu očakávať. Prejdite preto priamo k veci.
Časy, kedy ste do sveta vypustili informáciu a dúfali ste, že na ňu zareaguje aspoň desatina cieľovej skupiny, sú dávno preč. Teraz sa o svojich ťažko získaných followerov musíte starať. Pocit jedinečnosti sa snažte docieliť formuláciou jazyka, remarketingom, zaujímavými akciami. Poslúžia vám k tomu informácie, ktoré o svojich zákazníkoch dávno viete – dátum narodenia, krstné meno, informácie o posledných nákupoch…
Ľudia sú rôzni. Nikdy stopercentne neodhadnete či sa niekomu vaše maily budú páčiť alebo nie. Aj pre takéto prípady by mal váš mail obsahovať CTA button pre odhlásenie.
Ak sa však predchádzajúcemu kroku chcete vyhnúť, máme pre vás riešenie. Jednou z najčastejších príčin odhlásenia sa z odberu je príliš časté zasielanie mailov. Dajte im preto možnosť nastaviť si vlastné pravidlá – ako často prijímať a aké informácie má newsletter obsahovať.
Eshopy ako Zoot a Bonami na to prišli hneď.
Ak sa napríklad eshop zaoberá predajom nábytku, oblečenia, doplnkov, skúste svojim zákazníkom sprostredkovať zaujímavé články a príspevky, ktoré ich budú motivovať k nákupu. Nezameriavajte sa priamo na opis produktov. Články formulujte skôr poradensky, ako napríklad – “10 tipov ako zútulniť detskú izbu”; “Doplnky, ktoré oživia každý šatník”.
Ak sa vám zdá, že tieto rady dodržiavate a aj tak vám to nepomáha, obráťte sa na nás. Radi vám s tým pomôžeme.