Mali ste niekedy pri prezeraní webov či facebooku pocit, že vás niektoré bannery “prenasledujú”? Alebo vždy ukazujú práve tie knihy, topánky, kozmetiku (doplňte čokoľvek), ktoré ste si pozerali na niektorom e-shope? Takto v jednoduchosti funguje remarketing.
Presnejšie ide o cielenie reklám na ľudí, ktorí už vašu stránku navštívili a sú pridaní v remarketingovom zozname. Následne priamo im sa zobrazujú bannery, ktoré sú im šité na mieru.
Vylepšenou verziou je tzv. dynamický marketing. V ňom si viete nastaviť nielen zobrazovanie všeobecných bannerov pre predošlých návštevníkov, ale dokonca je možné aby sa zobrazovala presná selekcia produktov, ktoré návštevník prezeral.
V skratke sa remarketing považuje za omnoho účinnejší ako len obyčajné PPC kampane z niekoľkych dôvodov:
Google ponúka funkciu remarketingu aj v rámci svojho reklamného systému AdWords. Jeho nastavenie je o čosi zložitejšie ako pri klasických kampaniach, ale výsledok stojí za to. Ak potrebujete ešte poradiť, sme tu :).